AlzaBox - jak podat zásilku DHL Express
- Do Alzaboxu lze vložit pouze předpřipravenou zásilku DHL Express s přepravním štítkem
 - Může se jednat o return zásilku/vratku nebo zásilku připravenou a zaplacenou online
 - Zásilka musí být zabalena do vhodného obalu a označena přepravním štítkem DHL Express
 - Maximální hmotnost zásilky pro AlzaBox je 20 kg, je možné podat pouze jednokusovou zásilku a maximální rozměr zásilky je 43 x 33 x 57 cm
 - V případě potřeby kontaktujte DHL Express zákaznický servis na čísle 220 300 111 nebo 840 103 000, Po - Pá 7:00 - 18:00
 - Klikněte pro seznam podacích míst
 - Co dělat, když se nedaří vložit zásilku do AlzaBoxu?
 
1
Přepravu zásilky objednejte a zaplaťte v DHL ShipNow.
6
Otevře se nejmenší schránka - pokud se zásilka pohodlně vejde do schránky, vložte ji a zavřete schránku.
Pokud je vaše zásilka větší než otevřená schránka, klikněte na Otevřít větší schránku
(nezavírejte předtím malou schránku!)
Maximální rozměry zásilky jsou 43 x 33 x 57 cm.
AlzaBox – co dělat v případě neúspěšného vložení
- Pokud AlzaBox zásilku nepřijal z důvodu neplatného kódu:
 
- zkontrolujte, že byl skenován nejnižší čárový kód (viz infografika), případně zakryjte při novém skenování zbylé čárové kódy
 - zkontrolujte, jestli se nejedná o zásilku DHL Return Connect - takovou zásilku prosím podejte prostřednictvím sítě společnosti PPL
 - zkontrolujte, jestli se nejedná o zásilku Medical Express – kódové označení CMX / WMX – na tyto zásilky je potřeba objednat vyzvednutí kurýrem
 
- Pokud bylo uložení zásilky neúspěšné z důvodu otevření malé schránky, je třeba proces vložení zásilky opakovat a zvolit větší dostupnou schránku (box Vám automaticky tuto možnost nabídne)
 - Pokud Vám AlzaBox nenabídl dostatečně velkou schránku nebo je obsazený, můžete využít některý z nejbližších AlzaBoxů, DHL ServicePointů, DHL Lockerů, vyhledejte si je na mapě nebo na DHL Locator.